LAIKAS | PROGRAMA |
09:00 – 09:15 | Dalyvių registracija, susipažinimas. |
09:15 – 10:15 | Asmeninis vadovo efektyvumas: vadovo/specialisto vaidmenų derinimas; asmeninės nuostatos ir jų svarba; vadovo komunikacija ir bendravimas. |
10:15 – 10:35 | Johari lango testas ir jo rezultatų aptarimas. |
10:35 – 10:55 | Kavos pertraukėlė. |
10:55 – 11:40 | Pirmojo lygmens vadovo poreikių modelis ir 5 žingsnių darbo santykių formavimo metodas. |
11:40 – 12:10 | Praktinių atvejų analizė Tomo ir Petraičio situacijos. |
12:10 – 12:45 | Vadovo prioritetai – laiko planavimo pagrindas (vadovo darbo standartizacija). |
12:45 – 13:00 | Vadovo veiklos prioritetų nustatymo užduotis. |
LAIKAS | PROGRAMA |
09:00 – 09:30 | Vadovo veiklos prioritetų nustatymo užduoties aptarimas. |
09:30 – 10:30 | Personalo komplektavimas ir darbuotojų ugdymas; TWI apmokymo sistema. |
10:30 – 10:45 | TWI apmokymas praktiškai „LAIDAI“. |
10:45 – 11:05 | Kavos pertraukėlė. |
11:05 – 11:50 | Lyderystė: Fred Fiedler priklausomybės teorija; faktų ir vertinimų atskyrimo reikšmė formuojant lyderio autoritetą; Hershey-Blanchard situacinės lyderystės modelis. |
11:50 – 12:10 | Vadovavimo stiliaus praktinio atvejo analizė: gamybos vadovo parinkimas. |
12:10 – 12:45 | Asmeninio lyderystės stiliaus testas. |
12:45 – 13:00 | Mokymų reziume. |
KAM SKIRTA?
- Pirminės ir vidurinės grandies vadovams: meistrams, brigadininkams, pamainų vadovams, gamybos vadovams, vyr. operatoriams, barų ir padalinių vadovams, turintiems pavaldžių darbuotojų;
- Visiems besidomintiems šiuolaikine, vertės kūrimu paremta, vadyba.
KOKIA NAUDA?
- Supratimą apie vadovo/lyderio asmeninio efektyvumo gerinimo galimybes ir technikas. Asmeninių ir organizacijos tikslų suderinimą. Vadovo ir lyderystės koncepcijas; jų panašumus ir skirtumus.
- Žinių apie pozityvių nuostatų, vertinimo ir pozityvus mąstymo svarbą ir įtaką komandai. Tinkamų darbo santykių komandoje formavimas būdus. Užduočių vykdymo kontrole, darbo stebėjimus.
- Padės pažiūrėti į aplinką per vertės kūrimo/švaistymo prizmę.
- Darbuotojų instruktavimo, apmokymo ir ugdymo įgūdžius. Naujų darbuotojų adaptacijos procesą ir jo svarbą.
UŽPILDYKITE FORMĄ DABAR IR SU JUMIS SUSISIEKSIME ARTIMIAUSIU METU
"*" indicates required fields
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.